Skirkite 1,2 %
E-PARDUOTUVĖ

PO POLA bendruomenės susitikimo – dar daugiau idėjų pacientų labui ir organizacijos augimui

Paskutinį vasaros savaitgalį, rugpjūčio 29-30 d., POLA priklausančios organizacijos ir aktyviausi bendruomenės nariai tradiciškai susirinko į vasaros susitikimą. Antalieptėje įsikūrusiame Inovatorių slėnis / Innovator’s Valley susitikome ne tik smagiai pasibūti, bet ir drauge paieškoti būdų, kaip dar geriau galėtume padėti onkologiniams pacientams.

Pasidalinę į keturias grupes, diskutavome:

  • Kaip užtikrinti, kad pacientas gautų jam reikiamą informaciją tinkamiausiu laiku ir būdu
  • Kaip POLA gali padėti savanoriams ir ambasadoriams, kad jie galėtų padėti kitiems
  • Kaip nuspręsti, kada dėti POLA ženklą ant paslaugų, prekių ir informacijos? Kas teikia naudą pacientui, o kas ne?
  • Kaip padidinti POLA paslaugų prieinamumą visoje Lietuvoje

Pagrindinės diskusijų temos paaiškėjo po POLA bendruomenės narių apklausos. Telefoninės apklausos metu klausėme savo bendruomenės narių, kokios informacijos ir pagalbos jiems labiausiai reikia skirtingais ligos etapais. Taip buvo apklausti beveik 100 pacientų iš visos Lietuvos. Internetinės apklausa buvo skirta visiems POLA kortelės turėtojams – jų klausėme, kokiomis kortelės siūlomomis privilegijomis jie naudojasi, kokių partnerysčių ir nuolaidų pageidauja bei ko reikėtų, kad kortelė teiktų dar didesnę naudą.

Kiekviena grupė pristatė geriausius savo diskutuojamos srities sprendimus, o daugiausia bendruomenės balsų surinkusios idėjos bus toliau plėtojamos bei ieškoma būdų joms įgyvendinti. Kviečiame susipažinti su idėjomis-nugalėtojomis:

  1. Karštoji linija atsakanti visą parą į pacientams aktualius klausimus / Ligos draugas – sėkmės istorijos, pokalbiai ir vienas kito palaikymas
  2. POLA informacijos sklaida išnaudojant bendradarbiavimą su kitomis įstaigomis ir organizacijomis: per seniūnijas, bendruomenes, bažnyčią, mokymo įstaigas, ambulatorijas ir pan.
  3. Reguliarūs mokymai POLA savanoriams ir ambasadoriams U

Už pagalbą leidžiantis į idėjų paiešką, jų išgryninimą ir nuolatinį skatinimą žvelgti iš paciento perspektyvos dėkojame Vilmai Nasteckienei iš Holistic Enterprise